Go Back   GTAGaming Forums > Grand Theft Auto Mods > Grand Theft Auto IV Mods
Register FAQ Members List Calendar Mark Forums Read

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-03-2013   #1
Like-A-GTR-R34
Registered User

Like-A-GTR-R34 is on a distinguished roadLike-A-GTR-R34 is on a distinguished road
Question GTA IV Simple native trainer ped animation help

Hey all! I'm new to this comunity But i'm familair with GTA IV.
But i recently installed simple native trainer And i wanted to make a video about racing, But the thing is I have absolutly No idea how I'm gonna do that. Any help? thanks!
PS: Excuse me foor poor english. I'm Dutch.
Like-A-GTR-R34 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2013   #2
Killerfist
Arms Dealer
Addicted Member

Killerfist's Avatar

Killerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to behold
Wat wil je precies voor mekaar krijgen? Je kan met F2 de laatste 10-15sec opslaan en die kan je dan met de video editor aan elkaar plakken. Met simple native trainer kan je in principe wel auto's spawnen maar het lijkt me handiger om dat samen met een vriend ofzo in multiplayer te doen. Gewoon free-roam en dan zou je voor jullie beide een auto kunnen spawnen en dan doen wat je in gedachte had.
Killerfist is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2013   #3
Like-A-GTR-R34
Registered User

Like-A-GTR-R34 is on a distinguished roadLike-A-GTR-R34 is on a distinguished road
Smile

Quote:
Originally Posted by Killerfist View Post
Wat wil je precies voor mekaar krijgen? Je kan met F2 de laatste 10-15sec opslaan en die kan je dan met de video editor aan elkaar plakken. Met simple native trainer kan je in principe wel auto's spawnen maar het lijkt me handiger om dat samen met een vriend ofzo in multiplayer te doen. Gewoon free-roam en dan zou je voor jullie beide een auto kunnen spawnen en dan doen wat je in gedachte had.
Dat is het probleem, al mijn vriende hebben die gecrackte versie... Em ik had een video gezien van iemand met simple native trainer die dat dee
Like-A-GTR-R34 is offline   Reply With Quote
Old 08-06-2013   #4
Killerfist
Arms Dealer
Addicted Member

Killerfist's Avatar

Killerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to beholdKillerfist is a splendid one to behold
Nouja wat je in principe wel kan doen is een auto spawnen voor jezelf, dan gaan rijden en dan kan je ergens iets van een achtervolger spawnen. Ik weet niet precies waar het ookalweer stond in het menu maar dat is even uitproberen, je heb wel kans dat ze op je gaan schieten.
Killerfist is offline   Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules